معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ

زیاده روی در مصرف گوشت قرمز به عارضه های مختلفی در گیر خواهید شد این دسته غذایی تاثیرات منفی بر قلب و عروق می گذارد همینطور منجر افزایش سنگ همه در افرادی که همگی سنگ ساز دارا هستند می شود می خوا‌هیم در زمینه بعضا دیگر از زخم های ناشی از مصرف گوشت قرمز‌رنگ بگوییم 

خرید اینترنتی گوشت
نکته در قضیه نخوردن گوشت 


مصرف یا عدم مصرف گوشت کاملاً یک انتخاب شخصی می باشد . در حالی‌که برخی اشخاص نمی‌توانند دوری از مواد گوشتی را در ذهن خود تصور کنند، برخی اشخاص ممکن است، ادراک نمایند رژیم غذایی گیاهی سالم‌تر و قابل تحمل‌تر می‌باشد . تاکسی سرطان سازمانی جهانی سالم (WHO) گزارش هشدار دهنده‌ایی در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر کرد . 

گوشت قرمز

گزارش بر پایه پژوهش ها ۲۰ ساله در مورد پتانسیل دلیل سرطان در ۲ تیم هواداران گوشت قرمز رنگ و گوشت فرآوری گردیده انجام گردیده بود . گوشت قرمز دربرگیرنده همه انواع گوشت از گزاره گوشت گاو، بره، گوساله، گوسفند، خوک و اسب میگردد . گوشت فرآوری گردیده مشتمل بر گوشتی می باشد که فرآیندهای نمک‌زنی، نگه‌داری، دودزنی و تخمیر بر روی آن انجام شده و دیگر به صورت ارگانیک نیست . از جمله گوشت‌های فرآوری گردیده می‌توان به سوسیس، هات داگ، گوشت کنسرو شده، گوشت دودی، همبرگر و غیره اشاره کرد . 

 

زیاده 
روی در مصرف گوشت چه عوارضی داراست و کاهش مصرف چه فوایدی دارد؟ بر پایه تحقیقات، مصرف منظم گوشت‌های فرآوری گردیده با سرطان روده رابطه بی واسطه دارد . مصرف روزمره ۵۰ گرم گوشت فرآوری شده خطر ابتلا به سرطان را در شخص بالا می‌برد . پیش‌تر از این پژوهشگران اثبات کرده بودند که مصرف گوشت‌های فرآوری شده به تنهایی سرطان زا نیستند . خطر سرطان وقتی فراتر میرود که فرد از همگی مدل گوشت قرمز و فرآوری شده استعمال نماید . 

 

در حالی‌که فواید تغذیه‌ایی گوشت قرمز قابل توجه هستند، خطرهای سالمی برای شخصی که مرتباً گوشت قرمز مصرف می کند از فواید آن مهم‌تر می‌باشد . هنگامی پای سلامتی و تغذیه در در بین می باشد بایستی بهترین تصمیم را بگیرید . با ما هم پا گردید تا بدانید زمانی تصمیم به جدا مصرف گوشت در رژیم غذایی را دارید، باید بدانید بدن شما چطور تخت تأثیر این زمینه قرار می‌گیرد . 

 

۱- 
ارتقای تندستی قلب التهاب، مکانیزم واکنش دفاعی بدن در مقابل هجوم میکروارگانیزم‌ها و ویروس‌هایی میباشد که موجب بیماری میگردند . به هرحال، غذاهایی مثل گوشت التهاب‌آور هستند و ممکن میباشد موجب استمرار التهاب شوند . تداوم التهاب عامل بخش اعظمی از بیماری‌ها نظیر بیماری قلبی میباشد . 

 

Neu5Gc یک مولکول هست که در بدن تولید نشده و در گوشت قرمز‌رنگ یافت می‌شود . بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، هنگامی شما گوشت قرمز رنگ مصرف می‌کنید، بدن شما با فعال سازی التهاب به عنوان جواب سیستم ایمنی به این مولکول فرنگی پاسخ می دهد . با مصرف منظم گوشت قرمز رنگ بدن مرتباً با دوام التهاب به این موضوع جواب می‌دهد . 

 

همینطور بر پایه نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۳، گوشت قرمز‌رنگ ترکیبی به اسم ال-کارنتین (L-caitine) دارد، زمانی‌که این مخلوط با باکتری روده برخورد نشان دهد موجب بسته شدن رگ‌های خونی میشود . رگ‌های خونی مسدود گردیده یک عدد از عوامل بیماری‌های قلبی عروقی وابسته به مرگ است . از طرف دیگر، رژیم غذایی گیاهی عمدتاً ضد التهاب میباشند و موجب سلامتی قلب میشوند . 

 

۲- 
جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان تورم یکی از عارضه ها بیماری‌هایی که موجب مرگ می شوند از پاراگراف سرطان می باشد . تحقیقات اخیر ارتباط فی مابین ارتقا خطر ابتلا به سرطان و مصرف گوشت قرمز‌رنگ را ثابت کرده‌اند . بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ مصرف گوشت فراوان با شیوع سرطان روده (سرطان روده بزرگ، راست روده و شکم) رابطه داراست . 

 

هنگامی گوشت با جايگاه حرارت بالا پخته یا دودی می‌شود، باعث آزاد سازی مواد شیمیایی می گردد که DNA آدم را تغییر داده و آنها را مستعد ابتلا به سرطان می‌نماید . رژیم غذایی گیاهی چنین مشکل ها و پیامدهایی را در بر ندارد . گیاه خواران نسبت به گوشت خواران کمتر مستعد و در خطر ابتلا به سرطان میباشند . 

 

تغییر‌و تحول رژیم غذایی از گوشت به گیاه، ساخت و ترشح اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی را کاهش داده و متعاقباً موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان روده میشود . اسیدهای صفرا و استرول‌های خنثی بخشی از کارداران خطرناک ابتلا به سرطان روده میباشند . 

 

۳- 
مجال معاش طولانی‌تر بر شالوده نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۳ در موضوع الگوی زندگی افراد گیاه‌خوار و گوشت‌خوار، دانشمندان دریافتند اشخاص گیاه‌خوار زندگی طولانی‌تری نسبت به اشخاص گوشت خوار دارا هستند . براساس یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، اشخاصی که عمده گوشت قرمز رنگ مصرف کرده بودند زودتر به سرطان و مرگ دچار شده بودند . 

 

۴- 
کاهش وزن تغییر رژیم غذایی از گوشت به رژیم اندک کالری گیاهی موجب استارت فرایند کاهش وزن در تمامی افراد می گردد . بر پایه نتایج تحقیقی در سال ۲۰۰۷ معین شد، رژیم غذایی کاملاً گیاهی با کاهش وزن اشخاص دارای بیش تر وزن در ارتفاع دوره یک الی دو ساله رژیم گیاهی مرتبط می باشد . رژیم گیاهی بی نیاز از فیبر هست و فیبر با شاخص عده بدنی زیر و وزن رابطه بی واسطه داراست . غذاهای گیاهی در مواد مغذی غنی‌تر و در کالری پایین‌تر از غذاهای گوشتی می‌باشند . 

 

۵- 
دوری از دیابت مقاومت به انسولین شرایطی است که تن آغاز به تقابل با انسولین می نماید . انسولین هورمونی می باشد که سطح بالای قند خون را کنترل می‌نماید . ارتقاء وزن به خصوص در حیطه شکم با توسعه و گسترش دیابت دارای ربط هست . رژیم ناچیز کالری گیاهی موجب در دست گرفتن وزن و تهیه و تنظیم حساسیت انسولین در بیماران دیابتی میشود . 

 

گوشت قرمز به خصوص جور فرآوری گردیده دربرگیرنده مقدار متعددی سدیم، نیترات و نیتریت می‌باشد . تمامی این مواد از طرز پرهیز از کار سلول‌های بتا مسئول ساخت انسولین، آلرژی انسولین را بالا می مارک . غذاهای گیاهی خطر دیابت را کاهش می دهند . 

 

۶- 
در دست گرفتن فشار خون براساس فیض یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، گوشت قرمز‌رنگ با فشار خون بالا رابطه بی واسطه دارد . زمانی باکتری‌های روده گوشت قرمز رنگ را تجزیه مینمایند ترکیبی به نام trimethylamine-N-oxide آزاد شده که موجب بالا رفتن فشار خون می گردد . علاوه بر این، گوشت قرمز دربردارنده اندازه زیادی چربی‌های اشباع گردیده و سدیم میباشد که موجب مسدود شدن رگ‌های خونی و سبب بالا رفتن فشار خون می شود . یک تحقیق در سال ۲۰۱۴ ارتباط رژیم غذایی گیاهی و فشار خون زیر را به ثابت رساند . 

 

۷- 
خلاص شدن از دردهای روماتیسم مفاصل تحقیقات نشان داده‌اند، رژیم های غذایی منحصر به فرد می‌تواند سبب بهبود و تغییر تحول میکروارگانیسم‌هایی شود که در کاهش درد روماتیسم مفاصل نقش با اهمیت دارا هستند . بیمارانی که روماتیسم متوسط تا شدید دارند با تغییر و تحول رژیم غذایی خود به رژیم گیاهی اندک کالری کاهش معنادار علامتها روماتیسم و درد را گزارش کردند . 

 

۸– 
بهبود جوش‌های بدن گوشت مرجع غنی از ویتامین B12 میباشد . ارتقاء این ویتامین می تواند موجب بروز جوش و آکنه شود . بر پایه نتایج تحقیقات، منفذهای پوست در اشخاصی که دچار آکنه گردیده نسبت به سایرافراد متعدد میباشد و همچنین تزریق این ویتامین موجب بروز جوش در تن می شود . بنابراین زیرا مواد گوشتی بی نیاز از ویتامین B12 هستند، مصرف فراوان مواد گوشتی ممکن می‌باشد موجب پیدایش جوش بر روی پوست شود . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 296 تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:34


پسوند فایل‌ها در ویندوز در محفظه ویندوز و با به کارگیری از Folder Options می‌توان با برداشتن تیک گزینه‌ی Hide extensions for known file types پسوند فایل‌ها را مشاهده کرد . سئو در مشهد

در محفظه ویندوز و با به کار گیری از Folder Options می‌توان با برداشتن تیک گزینه‌ی Hide extensions for known file types پسوند فایل‌ها را مشاهده کرد . 

به عنوان مثال قرارگیری exe . در انتهای نام یک پوشه نشان‌دهنده‌ی اجرایی بودن این فولدر میباشد و قرارگیری txt . در انتهای یک فایل ابلاغ می‌نماید این که این فایل، یک پوشه متنی می باشد . 

البته پسوند بعضی فایل‌ها با وجود غیرفعال بودن تیک این مورد در Folder Options کماکان نمایش داده نمی‌شوند . معروف‌ترین این فایل‌ها نیز فایل‌های Shortcut یا میان‌بر میباشند . به تیتر نمونه در حالتی که به صفحه‌ی دسکتاپ دقت کنید متوجه میشوید که فایل‌های میان‌بر مو جود در صفحه‌ی دسکتاپ پسوندی ندارند . در صورتی که به طور ارگانیک می بایست lnk . در انتهای آن ها قرار می‌گرفت . سئو در مشهد

از دیگری پسوندهایی که در ویندوز سناریو داده نمی شوند می‌توان به xnk ،shb ،scf،shs ،pif و url اشاره کرد . هر فایلی که دارای این پسوندها باشد، پسوند آن نمایش داده نمی‌شود . البته در صورتی که علاقه‌ دارید حتی پسوند این فایل‌ها نیز سناریو داده شوند با به کار گیری از رجیستری ویندوز میتوانید چنین امکانی را مهیا کنید . 

به این 
منظور: ابتدا 
اطمینان پیدا کنید در Folder Options گزینه‌ی Hide extensions for known file types غیرفعال است: کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید . بعد از آن در Run عبارت control .exe folders را وارد کرده و Enter بزنید . آن گاه در پنجره‌ی Folder Options به تب View رفته و تیک گزینه‌ی Hide extensions for known file types را برداشته و OK فرمائید . 

اکنون برای ورود به رجیستری ویندوز کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید . 
در Run عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید . 
هم اکنون 
در پنجره‌ی Registry Editor تک‌تک به هر یک از مسیرهای ذیل مراجعه کنید: 
HKEY_CLASSES_ROOTlnkfile 
HKEY_CLASSES_ROOTInteetShortcut 
HKEY_CLASSES_ROOTpiffile 
HKEY_CLASSES_ROOTSHCmdFile 
HKEY_CLASSES_ROOTShellScrap 
HKEY_CLASSES_ROOTDocShortcut 
HKEY_CLASSES_ROOTxnkfile 

با مراجعه به هر یک از مسیرهای زیر، در قسمت سمت راست پنجره، یه خرده به نام NeverShowExt را مشاهده خواهید کرد . 
درحال حاضر کافی می باشد بر روی NeverShowExt راست کلیک کرده و Delete و آن‌گاه Yes را انتخاب فرمایید تا این میزان حذف شود . 
این کار را باید بر روی همه NeverShowExtهای جانور در این مسیرها انجام دهید . 
در نهایت ویندوز را یک‌بار از نو فعال سازی فرمایید تا شاهد تغییرات باشید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 344 تاريخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 ساعت: 16:29

خرید اینترنتی گوشت

آیا از گوشت بلدرچین در مصارف غذایی به کار گیری می کنید ؟آیا از مزایا و خواص این گوشت برای فرزندتان اطلاع دارید ؟میدانید چه قیمت تغذیه ای دارد ؟برای رشد قد ،رفع اندک خونی ، دفع فلزات سنگین و ارتقاء سلامتی کودکتان می توانید از گوشت بلدرچین به کار گیری نمائید . 


گوشت بلدرچین دوچندان لذیذ، خوش طعم و مقوی است . به برهان آنکه این پرنده دارنده جست و خیز و تحرک فراوانی می باشد ماده ای به اسم گلیکوژن در ماهیچه این پرنده اکثر از بقیه پرندگان ساخت می شود که همین دستور گوشت بلدرچین را مضاعف مطبوع و لذیذ کرده هست . 

به 
عارضه ها پایین مسلما گوشت بلدرچین را در برنامه غذایی نوباوه قرار دهید: 
✅ مقدار چربی گوشت بلدرچین بسیار ناچیز میباشد . 

✅مفید 
برای رشد قد کودک: پروتئین گوشت بلدرچین مضاعف بالا و اشکال اسیدهای آمینه کمیاب در گوشت این پرنده وجود دارااست . 

✅ 
اثر گذار برای خردسال ها اندک خون: این گوشت مرجع خیر از نیاسین، فسفر، مس، روی، آهن، سلنیوم و غنی از ویتامین های B1، B2 و B6 می‌باشد . 

✅ 
گوشت بلدرچین آهسته بخش: ضعف اعصاب و حزن های دیوانه و همینطور بی خوابی مضاعف موثر می باشد . 

✅ تناول کردن گوشت این پرنده به افراد کهن سال و از فعالیت افتاده به دلیل بازیابی تن درستی و شادابی روحی و جسمی فراوان پیشنهاد می شود . 

✅ 
تامین سالم تن نوباوه با دفع فلزات سنگین: تخم بلدرچین از کلسترول کمتری نسبت به تخم مرغ عادی برخوردار می‌باشد و ترکیبات مغذی این تخم می تواند باعث دفع مواد رادیواکتیو، فلزات سنگین وزن مثل سرب و جیوه و مواد زاید از تن شود . 

✅ مصرف هم‌زمان تخم و گوشت بلدرچین سبب تهیه و تنظیم دستگاه عصبی، قلب و گوارش می شود . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:26

سئو در مشهد
کلمه ها کلیدی چگالی لغت ها حیاتی یک عدد از معیارهایی است که در بهینه سازی موتور کاوش جهت ارزیابی این که کاغذ موررد لحاظ راجع به چه چیزی است استفاده می شود . چگالی لغات با اهمیت یک صفحه، درصد کلمه ها دارای اهمیت به باقی کلمه ها در یک ورقه اینترنت توصیف می شود . در موتورهای جستجوی اولیه، چگالی لغات کلیدی به تیتر مهمترین عامل جهت مشخص کردن مرتبه یک ورقه به کارگیری می شد اما در هم اکنون حاضر این واحد سنجش از اهمیت کمتری برخوردار می‌باشد چون داشتن چگالی زیاد لغات دارای اهمیت سبب جریمه شدن توسط موتورهای کاوش علی الخصوص گوگل خواهد شد و تارنما به عنوان اسپمر معرفی می شود . 

سئو در مشهد
شیوه محاسبه چگالی کلمات کلیدی فرمولی 
محاسبه چگالی عبارات حساس در یک صفحه جهت با صرفه سازی موتور کاوش عبارت میباشد از: 
Nkr 
/ Tkn ) * 100) 

Nkr: 
تعداد دفعات تکرار یک کلمه و واژه کلیدی 
Tkn: 
تعداد کل لغات در ورقه مسئله نظر 
خروجی فرمول بالا چگالی کلمه ها با اهمیت را محاسبه می نماید . برای مثال در حالتی که یک واژه و کلمه حساس 5 جايگاه در کاغذ ای که حاوی 100 کلمه و واژه می‌باشد بکار رود، چگالی این واژه و کلمه 5% می باشد . درصورتی که چگالی یک واژه فراوان تحت باشد، موتورهای جستجو اهمیت زیادی به آن نخواهند بخشید و در حالتی‌که چگالی خیلی بالا باشد، موتورهای جستجو ممکن می‌باشد وب سایت شما را به تیتر اسپمر در لحاظ بگیرند . در صورت وقوع این اتفاق، موتورهای جستجو برگه قضیه نظر را جریمه نموده و جایگاه آن برگه در نزد موتورهای کاوش به شدت افت می نماید . 

شیوه 
محاسبه چگالی عبارت کلیدی فرمولی 
حساب و کتاب چگالی عبارت با اهمیت در یک کاغذ جهت باصرفه سازی موتور جستجوعبارت است از: 
Nkr 
* Nwp / Tkn ) * 100) 

Nkr: 
تعداد دفعات تکرار یک کلمه کلیدی 
Nwp: 
تعداد کلمات در عبارت 
Tkn: 
تعداد کل عبارات در برگه مورد نظر 
خروجی فرمول بالا چگالی عبارت اصلی را معین می نماید . به تیتر مثال در صورتی یک عبارت از 3 واژه و کلمه دارای اهمیت تشکیل شده باشد و این سه واژه 4 دفعه تکرار گردیده باشد و مجموع کل لغت ها 400 عدد باشد چگالی عبارت دارای اهمیت برابر می باشد با 3 درصد . 

بهترین 
چگالی لغات کلیدی درصد با صرفه برای چگالی لغت ها کلیدی ما در بین 1 تا 3 درصد در هر صفحه است . نکته ای که می بایست به آن توجه فرمایید این هست که چگالی کلمات حساس تنها یک عدد از معیارهایی می‌باشد که موتورهای جستجو جهت معلوم نمودن رده یک ورقه استعمال می کنند . 

محل 
قرار گیری عبارات کلیدی هر چه واژه و کلمه یا عبارت حساس تارنما شما به اوایل متن یک صفحه نزدیکتر باشد، زمینه توجه عمده موتورهای جستجو قرار می گیرد . فرض کنید که یک ورقه وب دارید که دارنده متنی با 1000 کاراکتر است، درحال حاضر در صورتیکه بتوانید از تعداد بیشتری از عبارات مهم خویش در 300 کاراکتر نخستین متن استعمال فرمایید مضاعف سودمند خیس از این خواهد بود که در آخرها نوشته به کارگیری فرمایید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 243 تاريخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:32

سئو در مشهد
واقعیت خطرناک در مسئله اینترنت! شبکه‌ای متشکل از شبکه‌های بی‌شمار که چه بخواهیم چه نخواهیم یکی از بخشهای حساس زندگی‌امان گردیده است، به گونه‌ای که برخی می‌گویند:” درصورتی که وب برای 5 ثانیه متوقف شود، قلب اینجانب نیز از کار خواهد افتاد” . این پاراگراف و این حالات تنها چیزی را که به یادمان می‌آورد واژه‌ خیر چندان خوشایندی به نام “اعتیاد” می باشد . 

شبکه‌ای متشکل از شبکه‌های بی‌شمار که چه بخواهیم چه نخواهیم یکی از بخشهای با اهمیت زندگی‌امان گردیده است، به گونه‌ای که بعضی می‌گویند:” در صورتی‌که وب برای 5 ثانیه متوقف شود، قلب اینجانب هم از کار خواهد افتاد” . این گزاره و این حالات صرفا چیزی را که به یادمان می آورد واژه‌ خیر چندان خوشایندی به اسم “اعتیاد” هست . 
به کارگیری بیش از حد از هر چیزی غلط هست و افراط حتی شایسته ترین و زیباترین چیزهای جهان را نیز کثیف و خطرناک میکند . در ارتباط با وب هم بایستی دو روی سکه را مشاهده کرد . رویی منفی که بیشترین اثر را هم بر روی نوجوانان می‌گذارد و دارد اندک ناچیز به جایگزینی برای رابطه ها انسانی تبدیل می‌شود، وجودش گرانبها است، اما در عین حالا کلی واقعیت و راستی تلخ نیز همراهش دارد . در مطلب تحت به 10 تا از تلخترین واقعیت‌های استفاده از اینترنت می پردازیم . 

 

تجاوز 
به حریم خصوصی 
هک کردن این ایام مثل آب خوردن شده می‌باشد . افرادی می باشند که براحتی اکانت فردی شما را هک کرده و از آن سو به کارگیری می نمایند . هرچقدر مقدار استفاده از اینترنت عمده باشد به همین مراتب اندازه نگرانی ما نیز نسبت به تجاوز به اطراف شخصی‌امان بخش اعظم می شود . 
اعتیاد 


باز هم میگوییم افراط در استفاده از هر چیزی بد است . مطالعه‌ای نشان می‌دهد که اعتیاد به وب به سیم کشی عصبی مغز بشر زخم می‌زند . اشخاص در ارتفاع روز ساعتهای زیای را آنلاین می گذرانند که همین فرمان از کیفیت زندگی‌اشان می‌کاهد . پس از مواد مخدر و الکل، اینترنت اعتیاد آورترین چیز در دنیاست . خردسالان متعددی را میبینیم که تقریبا تمام روز خویش را به گونه‌ای با وب میگذرانند و از تعاملات انسانی پرهیز می‌نمایند . 
قلدری 
مجازی 

متاسفانه قلدری مجازی تبدیل به ناراحت کننده‌ترین و نگران کننده‌ترین واقعیت برای کاربران اینترنتی شده می باشد . این قضیه صرفا به خردسال ها محدود نمیشود و بالغین اکثری میباشند که قربانی این گونه سو خوی می‌شوند . متاسفانه این تکان آنگونه که بیشتر نوجوانان تامل می‌نمایند خنده‌دار نبوده و روزمره سبب ساخت افسردگی در خیلی‌ها میشود . امروزه بیش از 90٪ نوجوان ها به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که خطر بیشتری از این بابت داراست متصلند . 

سئو در مشهد
در بین رفتن توان حافظه 

اعتقاد و باور این حقیقت احتمالا برای خیلی‌ها دشوار باشد، البته بدانید که مغز ما متشکل از میلیاردها یاخته عصبی بوده و گنجایش خاطر ما بی غایت است، ولی تا هنگامی که از آن استعمال شود . کلیه بایستی بپذیریم که وب فضایی را برای ما مهیا کرده هست که دیگر نیازی به خاطر سپردن خیلی چیزها نمی‌باشد . هر چیزی به ذهنتان میاید را تایپ نمائید و آنرا بیابید . 

سو 
استفاده‌های جنسی 
احتمال دارد کلام از این قضیه برای خیلی ها طاقت فرسا باشد و می‌توان اذعان کرد که در جامعه‌ای مثل ایران، بیشتر سعی بر مخفی سازی این اتفاق ها می‌گردد . متاسفانه وب را می‌توان وسیله‌ای بسیار مناسب برای سو استفاده‌های اینچنینی دانست . اشخاص زیادی می باشند که از وب برای پرداختن به امیال جنسی خویش از راه و روش خطا استعمال کرده و سایر افراد را نیز گرفتار مینمایند . روزانه تعداد بیماری‌های کم عقل ناشی از افشا شدن این مسائل زیاد زیاد میباشد . 
انحطاط 
اخلاقی نوجوانان 

رسانه‌های اجتماعی زندگی ما را نابود کرده و روز به روز بی اخلاقی را ترویج می دهند . تصور نمایید نوجوانانی را که عمده معاش خود را در اینترنت صرف می‌کنند، چه انتظاری می‌توان از این اشخاص در آینده و زندگی‌ای اخلاقی‌اشان داشت؟رواج بی عاطفگی، خشونت، بیخیالی و خیلی ویژگی‌های بد دیگر را می‌توان به گذراندن ساعتهای مضاعف در وب دارای ربط دانست . 

آدم کش 
دیکته صحیح لغات 

متاسفانه نادرست و کوتاه نویسی مدتی هست که ترویج اکثری پیدا کرده هست . روزمره چشم ما با املای اشتباه واژگانی بازخورد می کند که تا چند سال پش در تالیف آن‌ها هیچ مشکلی نداشتیم . حتما برای شما هم پیش آمده که دوران تالیف یک لغت شک و تردید نمائید و املای آنرا تحلیل فرمایید . متاسفانه این شک و تردید همیشگی دستاورد نادرست نویسی اینروزها در فضای نت است . 

اتلاف 
برهه زمانی با بها خویش به کامنت گذاری 

عمده تایم ها افراد متوجه هنگامی که به کامنت گذاری مشغولند نمی شوند . خیلی‌ها می‌باشند که روی هر پست و تصویری کامنت می‌گذارند، حتی آنهایی که از نظر محتوا به طور کامل بی ارزش هستند . مواقع زیادی هم حادثه می‌افتد که در کامنتها عمل به فحاشی و هتک حرمت می‌رسد . 

کاهش 
ارتباطات رو در رو 
از خیلی جهات وب به کاهش رابطه ها رو در رو باعث گردیده است . افراد در حالا حاضر بازه متعددی را به چت می‌گذرانند و برای دیدن یکدیگر و مدت گذاشتن برای اینکار چندان حوصله‌ای ندارند . این موقعیت زمانی به بدترین صورت ممکن خویش می رسد که طرفین بدون شناخت یکدیگر بازه طولانی میباشد که ارتباط آنلاین دارا‌هستند . نشستن جلوی کامپیوتر و لپ‌تاپ جایگزین انجام خیلی کارهای جالبتر و خوبتر در زندگی شده است . 
تلف 
کردن زمان 
نسبتاً نیمی از ما زمان باارزش خویش را با مرور صفحات وب، استعمال از شبکه‌های اجتماعی، بازی، چت و کامنت گذاری می گذرانیم و نوجوانان در این دربین بیشترین جمعیت را تشکیل می دهند و برای آنان یک روز پای اینترنت بودن صرفا به میزان یک ساعت جلوه می نماید . احتمال دارد بتوان اینترنت را حرفه‌ای‌ترین و مطرح ترین سارق برهه زمانی دانست . متاسفانه ساعت‌های زیادی از عمر ما در حالا سپری شدن به بطالت است و هیچ تضمینی برای عالی بودن آینده‌ای که قرار است در دست ما باشد وجود ندارد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:24

خرید اینترنتی گوشت

خوبتر هست با اصول صحیح کباب کردن گوشت گوسفند و مرغ و ماهی آشنا گردید اذن ندهید گوشت بسوزد یا سیاه شود زغال ها بایستی آماده و قرمز‌رنگ شده باشند تا بتوانند در کباب کردن گوشت شما تاثیر نیکی بگذارند بد نمیباشد با آماده کردن منقل و یا این که اجاق اختصاصی طبخ گوشت کبابی هم آشنا گردید راهنمایی های آشپزی ما را در ادامه بخوانید . 


امروزه ساده‌ترین رویه پختن تکه‌های گوشت و مرغ و ماهی و سبزیجات با به کار گیری از توری مشبک می باشد که روی منقل زغالی یا اجاق‌گاز گاز قرار می‌گیرد . 

این خط مش طبخ در اکثر وقت ها رستوران‌ها و حتی خانه‌ها متداول شده می باشد . در این شیوه برخلاف سرخ کردن از روغن به کارگیری نشده و غذا زیاد لذیذ و مطبوع می‌شود، اما زیرا ماده غذایی در مجاورت مستقیم شعله گاز یا این که زغال کبابی می‌شود، دقت به نکاتی اضطراری به نظر میرسد . 
، در حالتی‌که گوشت یا سبزیجاتی که به وسیله توری کبابی شده‌، سطحشان سیاه و سوخته شود، نشان‌دهنده این هست که حرارت منتقل گردیده به ماده غذایی بسیار دوچندان می باشد و نه تنها بافت سطحی ماده غذایی تخریب و سمی و سرطانزا گردیده بلکه قسمت‌های میانی ماده غذایی هم نیم پز و خام ما‌نده می‌باشد . زمانی سطح ماده غذایی بسرعت سیاه شود و بسوزد، فرصتی برای ماندن بخش اعظم مواد گوشتی همچون استیک یا این که بیفتک در برابر حرارت و پخته شدن درون آن نخواهد بود . هنگام مصرف مواد گوشتی گریل گردیده رستورانی به ظواهر و میانی‌ترین نقطه آن اعتنا فرمایید که ناپز نمانده باشد . 

برخی خانواده‌ها در خانه و با اجاق گاز گاز تکه‌های گوشت، مرغ، ماهی یا این که قارچ و فلفل را کباب می کنند . پیشنهاد می‌شود،از توری منحصربه‌فرد گریل به کارگیری کنید . در بازار توری‌های گریل غیراستاندارد و غیربهداشتی وجود دارد که در مجاورت با حرارت زخم می‌بیند و قوام خویش را از دست می‌دهد، ضمن این که ترکیبات فلزی مضرآن میتواند وارد بافت ماده غذایی شود و آن را ناسالم نماید . خرید اینترنتی گوشت

در‌صورتی‌که قصد دارید گوشت را روی زغال با توری گریل کبابی کنید، به این نکته کلیدی اعتنا داشته باشید که پیشین از شروع، آغاز زغال را آماده فرمائید . منقلی که زغال آن شعله ور می‌باشد و تماما سرخ نشده و گل نینداخته، گاز منواکسید کربن منتشر می کند که قادر است به بافت غذای کبابی نفوذ و آن را سمی و غیرقابل مصرف نماید . 

برای کباب کردن از تکه‌های گوشت و ماهی و مرغی به کار گیری نمائید که ضخامت زیادی نداشته باشد زیرا راس آن نیم‌پز می‌ماند، ضمن این که تکه‌ها بیش از حد نازک نباشند زیرا بسرعت سیاه و سوخته میشود . 

قبل از کباب کردن تکه‌های گوشت، چربی‌های ظاهری آن را بگیرید و در بین دستمالی آن‌ها را بفشارید تا بخوبی آبگیری شوند . با این کار، از مقدار تراوش آب و چربی به باطن شعله و دود کردن و ایجاد ترکیبات سرطانزا خودداری خواهید کرد . 

برای آن که انتقال ترکیبات مضر حاصل از زغال یا این که گاز شهری به بافت گوشت و مرغ و ماهی را به دست‌کم برسانید، ماهی و مرغ را با پوست کباب کنید و بازه خوردن، پوست آن ها را دور بیندازید . تکه‌های گوشت را نیز میتوانید با ادویه و سس منحصر پوشش دهید تا به این شیوه، درصد نفوذ ترکیبات مضر دود را به دستکم برسانید . 

شایسته ترین رویه کبابی کردن، به کارگیری از دستگاه کباب‌پز می‌باشد که به جای توری گریل، مجهز به صفحاتی میباشد که سوای قرار دادن ماده غذایی در مجاورت با حرارت بدون واسطه شعله گاز یا این که زغال، احتمال آسیب به بافت و ترکیبات مغذی ماده غذایی را به دست کم میرساند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:20

خرید گیفت کارت
: آرتین قندیلیدر: شهریور ۱۶, ۱۳۹۵در: اخبار, اعلاناتیک نگرش چاپ ایمیل Rate 
this post در‌حالتی که بخواهید اشتراک و اکانت Apple Music را ماهانه خریداری فرمائید برای شما ۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارااست که هزینه سالیانه آن نیز ۱۲۰ دلار خواهد بود . 

اما هم اکنون می‌توانید با خرید گیفت کارت جدید شرکت اپل که با دریافت ۹۹ دلار ۱۲ ماه اشتراک اپل موزیک به شما می‌دهد، هزینه اشتراک خویش را به ماهیانه ۸٫۲۵ دلار کاهش بدید . 

کد برای خرید این گیفت کارت ها در مغازه های رسمی اپل، eBay با امکان اخذ کد با آدرس اینترنتی و دیگر خرده فروش ها در دسترس هست . خرید گیفت کارت

برای کاربرانی که از خدمت های اپل استفاده می‌کردند برای تمدید حساب ماه به ماه ترس بزرگی وجود داشت چرا که پیش از این اپل اشتراک سالانه بفروش نمی‌رساند . 

بدین ترتیب این تخفیف و این گیفت کارت ها برای کسانی که میخواهند در پرداخت سالانه حق اشتراک یکسری دلاری صرفه جویی داشته باشند به ویژه برای کاربران ایرانی دوچندان لبریز کاربرد می‌باشد . 

گیفت 
کارت اپل خرید 
گیفت کارت اپل موزیک 
ولی خوب از طرف دیگر نیز شما بدون چاره به پرداخت یکباره ۹۹ دلار هسید و بستگی به شما دارااست که شایسته ترین رویه را تعیین نمائید . 

خرید 
گیفت کارت اپل موزیک درباره گیفت کارت ها می بایست اذعان کرد که هزینه اشتراک سرویس های شما میتواند هم به وسیله گیفت کارت آیتونز و دیگر گیفت کارت های اپل پرداخت شود و هم این‌که بی واسطه هزینه را از حساب بانکی و با کارت اعتباری بین المللی بپردازید . 

حال 
گیفت کارت Apple Music را می توانید از آدرس های “eBay” یا “فروشگاه دیجیتالی PayPal” دریافت فرمایید گیفت کارت های کمپانی اپل به شکل های مجازی و فیزیکی مو جود می باشند که این شرکت بصورت مداد هزینه اشتراک زمان ای را از آنها کم می‌نماید مگر اینکه از تنظیمات اکانت خویش این خصوصیت را غیرفعال کرده باشید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 237 تاريخ : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:13

سئو در مشهد
الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و گوگل مرغ مگس خوار الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی رویه های شناسایی اسپم گذارده بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، رویکرد های متقلبانه در داخل وب سایت نظیر کلوکینگ و . . . را به عهده دارد و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و تارنما های مبادرت به خریداری پیوند برای بهبود رنکینگ خویش می نمایند را عهده دار است . الگوریتم نو گوگل - مرغ مگس خوار بر بر خلاف این دو الگوریتم یک پلاگین ضد اسپم نمی باشد بلکه افزونه ای برای تجزیه و چک عباراتی است که استفاده کننده برای جستجو وارد کرده . 

الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم نهاده بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای غیرمناسب و اسکن گردیده از وب سایت های دیگر، روش های متقلبانه در باطن وبسایت مثل کلوکینگ و . . . را به عهده داراست و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و تارنما های اقدام به خریداری لینک برای بهبود رنکینگ خود می کنند را عهده دار هست . هر دو الگوریتم فوق در اکنون نبرد با سئوی سیاه می‌باشند و پاندا و پنگوئن هم حیواناتی سیاه و سپید می باشند . 

الگوریتم نو گوگل - مرغ مگس خوار بر خلاف این دو الگوریتم یک پلاگین ضد اسپم نمیباشد بلکه پلاگین ای برای تجزیه و نظارت عباراتی هست که استفاده کننده برای کاوش وارد کرده . گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به کاربران سناریو دهد و با به کار گیری از الگوریتم مرغ مگس خوار می تواند نتایج خویش را بهبود بخشد . در واقع الگوریتم تازه گوگل تاثیری در نتایج جايگاه بندی به طور بی واسطه ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر کاوش کرده محاسبه می نماید و بر پایه مراد های کاربر کارایی می‌کند بهترین سود را سناریو دهد . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 243 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:12

تغذیه 
گوشت قرمز یک عدد از انواع پر مصرف ترین مواد خوراکی می باشد . یکی از اشکال موثر ترین مواد گوشتی می بضاعت و توان به گوشت بوقلمون اشاره کرد . گوشت بوقلمون دارنده فواید بسیار متعددی برای تن درستی است؛ به همین منجر پزشکان مصرف آنرا زیاد سفارش می کنند؛ اما مصرف گوشت بوقلمون مضراتی نیز برای شما در پی خواهد داشت . در ادامه با دکتر معالج درود یاور باشید . 
 
تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش قند و چربی خون، ارتقا اقتدار ذهن، ایجاد حس آرامش و یاری به درمان اختلالات تیروئید از خواص گوشت بوقلمون (Turkey) هست . 
گوشت بوقلمون از تیم گوشتهای سفید (گوشت طیور که به پرندگان اهلی دربرگیرنده مرغ، بوقلمون، مرغابی و غاز و… اطلاق می شود .) محسوب شده و دارنده قیمت غذایی و خاصیت درمانی فراوان می باشد . از بین گوشتهای سفید، بوقلمون دارای کمترین اندازه چربی بوده و به همین برهان مصرف آن به بیماران مبتلا به چربی خون بالا و بیماری های قلبی عروقی پیشنهاد می گردد . 
 
یک عدد از خصوصیت های منحصربه‌فرد به فرد و خواص گوشت بوقلمون نسبت به بقیه انواع گوشت نظیر خواص گوشت شتر مرغ و خاصیت گوشت شتر، میزان بالای ویتامین آ موجود در آن میباشد که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بازی می کند، لذا مصرف آن در فصل سوز‌و‌سرما و به خصوص به خردسالان و سالمندان توصیه می شود . میزان پروتئین این گوشت هم مطلوب میباشد و منع مصرف خاصی جز در بیماران دچار به نقرس ندارد . جذاب است بدانید گوشت این پرنده در راستی حاوی هر دو نوع گوشت سفید و قرمز‌رنگ است . برای آشنایی عمده با خاصیت گوشت بوقلمون و فواید مصرف آن در ادامه این مقاله با ستاره همپا باشید . 
 
معرفی 
گوشت بوقلمون بوقلمون پرنده ای اهلی باجثه ای نسبتا درشت ميباشد . بطور معمول وزن میانگین آن بسته به متاع و نژاد بين ٧ تا 14 کيلوگرم هست . بوقلمون هاي برنا نر یا این که ماده ،گوشتی ترد و لطیف، پوستی نرم، انعطاف پذیر ، نازك و دقیق دارند . پوست بوقلمون هاي بالغ نر و ماده اي که بیش از 10 ماه سن دارا هستند ضخیم می‌باشد ،گوشت بدنشان محکم میباشد و استخوان سینه آن‌ها نیز به طور کامل سفت و استخوانی می شود . گوشت بوقلمون به برهان بافت ویژه ای که دارد هنگام طبخ حجم خود را از دست نمی دهد و به استدلال عدم وجود چربی میان بافتی در گوشت حجم آن در هنگام پخت بر عکس گوشت مرغ، گوساله و گوسفند قلیل نمی شود . 
 
 
خاصیت 
گوشت بوقلمون (طبیعت و خواص درمانی) گوشت بوقلمون دارنده طبع گرم و تر هست . 
برخی از مهمترین خواص گوشت بوقلمون به طور خلاصه مشتمل بر موردها پایین میگردد: 
مصرف گوشت بوقلمون به تهیه و تنظیم و اثبات نگه داشتن سطح انسولین خون امداد می‌کند و از همین رو برای بیمارن مبتلا به دیابت موثر است . 
گوشت بوقلمون حاوی مقادی زیادی عنصر سلنیوم می‌باشد . این عنصر برای کارایی درست غده تیروئید لازم بوده و به همین جهت مصرف گوشت بوقلمون به طور غیر مستقیم منجر بهبود عمل غده تیروئید و رفع معضلات آن می شود . 
میزان چربی و کالری این گوشت پایین بوده برای کاهش وزن و نگهداری سلامت تن اثرگذار میباشد . 
از خواص گوشت بوقلمون بالا بردن کارایی و عمل ذهن هست . گوشت این پرنده منبع خوب برای ویتامینب12 می باشد که به کاهش سطوح هموسیستئین در تن امداد کرده و می تواند سبب ساز مراقبت قدرت ذهن شود . 
مصرف گوشت بوقلمون به دلیل دارا بودن امینو اسیدهای لازم تن به ویژه سروتنین و ملاتونین سبب ساز ایجاد خواص مسکن سپس از مصرف آن می گردد . 
به طور کلی از مهم ترین خاصیت گوشت بوقلمون تقویت سیستم ایمنی بدن و پشگیری از بروز سرطان است .آنتی اکسیدان های جان دار در این گوشت، در بالا بردن فعالیت سیستم های دفاعی بدنن نقش مهمی داراست و به حذف رادیکال های آزاد که سبب ساز ساخت سرطان در تن می شود یاری می نماید . 
قیمت 
غذایی گوشت بوقلمون گوشت بوقلمون دربردارنده عناصر غذایی اضطراری شامل آهن، روی، فسفر، پتاسیم و ویتامین های تیم ب و ویتامین آمی باشد . همینطور از دیگر خواص گوشت بوقلمون و قیمت تغذیه ای آن، می توان به میزان اندک کالری و چربی در آن اشاره کرد . 
 
جدول 
بها غذایی و خاصیت گوشت بوقلمون 
جور 
گوشت کلسیم (میلی گرم) کلسترول (میلی گرم) چربی (گرم) پروتئین (گرم) انرژی (کالری) 
بوقلمون 16 59 3 25 135 
مضرات 
گوشت بوقلمون (موارد احتیاطی و منع مصرف) 
 
گوشت بوقلمون داراي اسيد آمينه پورين است، لذا مبتلايان به نقرس بايد آن را به ميزان خيلي كم مصرف كنند . 
زیاده روی در مصرف گوشت بوقلمون برای بيماران دچار به سنگ كليه اگزالاتي زیان آور است، چون اندازه اگزالات مو جود در بوقلمون نسبتا بالا میباشد . 
واجب به ذکر می باشد تقريبا تمامي چربي بوقلمون در پوست آن جان دار هست . همچنين قسمتهای تيره رنگ گوشت چربي بيشتري از گوشت شفاف تر (سفيد) دارد، لذا پیشنهاد می‌شود قبل از پختن گوشت بوقلمون، تمامي پوست آن را قطع كنيد . همچنين اشخاص مبتلا به چربي خون بالا خوب تر می باشد از گوشت بخشهای شفاف خیس آن به کارگیری كنند . 
در مورد مصرف گشت بوقلون متخصص ها تغذیه پیشنهاد میکنند، در شرایطی‌که رژیم غذایی ناچیز سدیم براي فردي در لحاظ داریم گوشت بوقلمون قابل توصیه نیست چون اندازه سدیم آن 10 برابر گوشت مرغ می باشد . 
معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید اینترنتی گوشت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 237 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:08

خرید گیفت کارت درمورد قابلیت و امکان هایی از جمله انجام بازی های آفلاین و آنلاین در سرور های متعدد دنیا و تماشای دموی جدیدترین فیلم های ساخته گردیده و تماشای آنلاین فیلم و سریال و چه بسا خرید موزیک و گالری های روز عالم سخن می‌کنیم .همینطور قابلیت خرید بازی های جدید پیشنهاد گردیده و یا این که به روز بازی های به روز گردیده و همچنین فضای چت و اعلام کرد و گو در بین بازیکنان و دوستان عزیز خویش هست که در این نصیب شما می توانید پیغام های صوتی با ارتفاع 15 ثانیه به دوستانتان ارسال کنید . 
بیشتر یوزرها کنسول های پلی استیشن و ایکس جعبه در جمهوری اسلامی ایران و چه بسا سراسر عالم صرفا از امکان انجام بازی های آفلاین بهره میبرند زیرا برای دسترسی به دیگر قابلیت ها نیاز به هزینه و شارژ کردن حساب های خود می‌باشند . برای دسترسی به اکثر امکانات پلی استین 4 شما نیاز به تولید حساب کاربری در وبسایت سونی و داشتن شارژ و اعتبار کافی در حسابتان هستید و همین قضیه هم برای ایکس باکس هم خوانی کرده و نیاز به ساختن حساب کاربری در سایت ایکس جعبه و یا این که مایکروسافت است . 
درواقع به طور صریح خیس بایستی اظهار‌کرد که شما برای دسترسی به اکثر مورد های کنسول نیاز به گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت پلی استیشن و شارژ حساب کاربری خویش دارید که کمپانی مایکروسافت و سونی اقدام به تهیه این نوع گیفت کارت ها و عرضه در بازار جهانی نموده هست . 
گونه های 
گیفت کارت ps4 : کارت های پلی استیشن به فیس اعتبار های 10 دلاری و 20 دلاری و 50 دلاری و 100 دلاری ایالات متحده و یا 5 پوندی و 15 پوندی و 30 پوندی و 35 پوندی از انگلستان است .همچنین به رخ اشتراک های 1 ماهه و 3 ماهه و 12 ماهه در بازار موجود میباشد . 


خرید 
ممبر گلد ایکس باکس انواع 
کارت های ایکس جعبه : گیفت کارت ایکس جعبه لایو به صورت اعتبار های 10 دلاری و 25 دلاری و 50 دلاری و به چهره اشتراک های بازه دار 2 روزه یا 14 روزه یا این که 1 ماهه و 3 ماهه و 12 ماهه می‌باشد . 


خرید 
گیفت کارت ایکس باکس وبسایت نوین کارت برای دسترسی شما کاربران گرامی به این نوع گیفت کارت ها اقدام به تنظیم اشکال کارت ایکس باکس و کارت پلی استیشن کرده هست که شما به راحتی با پرداخت امن آنلاین می توانید مبادرت به خرید گیفت کارت کنید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید گیفت کارت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:47

آشنایی سئو در مشهد
با Fetch as Google : فچ(fetch) بازی است که باسگ ‌ها انجام می دهند . در این بازی اصولا یک شاخه چوبی به مسافت پرهیز از حیوان پرتاب میگردد . وظیفه سگ پیدا کردن شی پرتاب شده و برگرداندن آن به صاحبش می‌باشد . و قبل یا بعد از پرتاب شی، صاحب و مالک سگ معمولاً از واژه و کلمه کلیدی، به عنوان مثال "فچ!"، برای استارت بکار به کارگیری می نماید . 

ولی 
فچ در دنیای تکنولوژی مفهوم متفاوتی دارد: 
در گوگل وبمستر گوشه ای تعریف گردیده که به وبمستران این قابلیت و امکان را میده که اگه مقاله جدید در سایتشون منتشر کردن و یا اینکه تغییری در مطالب از قبل ایندکس شده داشتند، بتوانند روبوت های گوگل را خبر دار کنند که به سرعت مقاله را محاسبه و ایندکس کنند . 

انجام 
Fetch as Google 
وقتی که شما مقاله جدیدی در وبسایت خود بارگذاری می فرمائید ،ابتدا وارد گوگل وبمستر میشوید و تارنما مسئله نظر را تعیین میکنید(اگر یکسری تارنما در وبمستر خود دارید) . 

بعد در منوی کناری گوگل وبمستر مقدمه آیتم Crawl را انتخاب و بعد از آن بر روی مورد Fetch as Googleکلیک فرمائید . 

یادگرفتن 
بهینه سازی 
با برگه ای همانند کاغذ ای ذیل مواجه می‌شوید . که باید آدرس مطلب تازه را در آن وارد نمایید . البته می بایست یک نکته را در لحاظ بگیرید و آن هم این می‌باشد که نیازی به وارد کردن نشانی خویش وب سایت نمی‌باشد به عنوان مثال درصورتی که شما مطلبی با نشانی http://www .Example .com/seo را وارد فرمائید نیازی به وارد کردن کل آدرس نمیباشد و صرفا کافیت seo را درون فریم مربوطه وارد نمائید و سپس بر روی دکمه Fetch کلیک فرمائید . دقت داشته باشید که در صورتیکه در انتهای نشانی / وجود داشت آن را قرار دهید و در‌صورتی‌که وجود نداشت نباید آن را بگذارید . در غیر این فیس با ارور Redirected بازخورد می فرمائید . 

فراگیری 
باصرفه سازی سایت 
وبمستر گوگل قابلیتی به اسم Fetch and Render دارااست . با این قابلیت شما می توانید ظاهر آنچه گوگل از وبسایت شما ایندکس کرده را ملاحظه کنید . ولی با طولانی تر شدن دکمه ،fetch and render صرفا برای صفحاتی که خودتان درخواست دهید این روند انجام گردیده و گزارشی مختصر هم به شما ارائه خواهد شد . 

یادگرفتن 
عمل با Fetch and render 
برای معرفی یک کاغذ جدید، شما 4 گزینه حیاتی دارید که در تصویر با شماره گذاری معین شده‌اند . 

1 . نشانی صفحه‌ای از سایت را که قصد دارید بوسیله روبات‌های گوگل نظارت شود را معرفی می‌کنید . دقت داشته باشید که در این فیلد نیازی به وارد کردن آدرس دامنه سایت نبوده و شما ادامه آدرس ورقه پس از کاراکتر / را وارد می‌کنید . قرار دادن یک / بیش تر ممکن می باشد فرآیند ایندکس را با مشکل مواجه کرده و با خطای 404 بازخورد فرمائید . 

2 .انتخاب میکنید که این آدرس به وسیله کدام مدل روبات گوگل قضیه آنالیز مجدد قرار گیرد . استانداردهای مورد به کارگیری به وسیله روبات‌های گوگل متعدد می‌باشد و نسخه‌های گوناگونی برای کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی تلفن همراه از وب سایت شما ایندکس می نمایند . به همین عامل ممکن است سکو شما برای یک کلمه و واژه اصلی خاص، زمانیکه استفاده کننده با گوشی همراه خود در گوگل کاوش میکند با زمانیکه بوسیله کامپیوتر فردی کاوش کرده میباشد تفاوت زیادی داشته باشد . . 

3 . توجه فرمایید که به کارگیری از دکمه Fetch and Render هیچ تاثیری بر سرعت ایندکس کاغذ یا مرتبه شما در رتبه‌بندی گوگل نخواهد داشت و تنها تفاوت آن با Fetch ارائه گزارشی مختصر و پیش نمایشی از وب سایت شما بصورتی که توسط ربات‌های گوگل چشم گردیده است، هست . 

4 . در رخ گزینش گزینه Fetch and Render یک نماد تیک در ردیف آدرس ایندکس گردیده سناریو داده می‌گردد . با کلیک بر روی این سطر به گزارش گوگل از برگه و نحوه نمایش صفحه شما به روبات‌های گوگل ارجاع داده میشوید . 

پس از انجام موارد بالا به صفحه ای دیگری می رسید که شما باید مورد Submit to index را گزینش نمایید . 

پس از انتخاب گزیه Submit to index با کاغذ ای دیگری مواجه میشوید . که دارنده دو مورد میباشد(بررسی بی نقص کاغذ یا این که ارزیابی معمولی صفحه) .بعد از انتخاب گزینه موضوع لحاظ روی دکمه Go کلیک نمائید . 

آموزش 
با صرفه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو 
در نظارت ساده تنها صفحه‌ای که آدرس آن را معرفی کردید، باز‌بینی و ایندکس میشود ولی در آنالیز بی نقص صفحه و تمام صفحاتی که از درون آن می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت نظارت می شود . به عنوان مثال در صورتی برگه دارای اهمیت وبسایت را برای آنالیز بدون نقص معرفی کنید، تمام صفحاتی که لینک و پیوند آنها در منو، فوتر، یا محتوای ورقه با اهمیت هم وجود دارااست ، تحلیل می شود . 

Fetch 
as Googlebot 
Fetch as Googlebot روشی می باشد برای آوردن مجدد موتورهای جستجوی گوگل به لینک و پیوند های ایندکس نشده وب سایتتان . 

برای بازدید دوباره و یا این که این که وب سایت شما ایندکس نشده و یا این که برگه موضوع حیث شما در موتور جستجوی گوگل یافت نمی شود میتوانید از شیوه Fetch as Googlebot در Web Master Tools Google موتورهای جستجوی گوگل را به سمت ایندکس قضیه نظرتان موعظه فرمایید . 

ممکن است، شما در یک کاغذ از سایت فقط تصویر و یا این که فیلم داشته باشید و هیچگونه متنی در آن جانور نباشد، این نوع از صفحه های ممکن میباشد ایندکس نشوند و یا این که بسیار دیر ایندکس شوند . برای راهنمایی گوگل که برگه مسئله نظر شما فیلم یا این که عکس و یا مطلب کمی دارااست ، صفحه اسپم و فساد نمی باشد از Fetch as Googlebot استعمال میکنید . 

برای ایندکس وب سایت خویش از روش نوار کناری و در بخش کناری بر روی آیتم Fetch as Google کلیک کنید . 

بعد از آن از این‌که آدرس به فیس پیروز آمیز Fetch شد برای ایندکس شدن در گوگل روی Submit to Google index کلیک نمایید . 

آموزش 
SEO 
Fetch as Googlebot می تواند به شما در پیدا کردن برخی مشکلات از قبیل هک شدن تارنما به شما کمک کند به طور نمونه : شما یک وبسایت با آدرس http://www .a .com دارید و یکبار که در حال جستجوی یک کلمه غیر از مسئله و بیرون از مطالب وب سایت خویش می‌باشید می بینید که تارنما شما هم در نتایج کاوش آمده، شاید شما شادمان بشوید که سایت شما برای عبارتی مختص ایندکس شده می باشد البته زمانی وارد تارنما می گردید هیچ مطلبی در رابطه با عبارت نمی بینید! این نشان می دهد که سایت شما زمینه یورش اسپم ها (Spam Terms) قرار گرفته میباشد و هک گردیده است، اینجاست که شما از نحوه Fetch as Googlebot می توانید محاسبه نمایید و سریع ایراد و باگ را پیدا و تصحیح کنید زیرا در موقعیت معمولی سوای Fetch as Googlebot این فعالیت سخت می باشد . 

گوگل توصیه می نماید که فقط از Fetch as Googlebot برای ایندکس و Crawl کردن تارنما خویش استعمال نکنید و از دیگر تجهیزات که در سیستم Google Web Master در اختیار کاربران می گذارد استعمال فرمایید . 

Robot .txt کنترل پوشه ها و صفحاتی که اذن Crawl شدن دارند . 
HTML 
Suggestion توصیه های استاندارد سازی کد های کاغذ برای بهینه شدن برای موتور جستجو Crawler 
Errors خطاهای ساخت شده در هنگام Crawl وب سایت شما روش 
کار با Fetch as Googlebot 
به سیستم Google Web Master وارد گردید . 
در پنل سمت چب به ترتیب به بخش Diagnostics و روی Fetch as Googlebot کلیک کنید . 
در کادر آدرس مسیری که می خواهید Crawl شود را وارد نمایید . 
مدل Crawler را که از جور WEB یا Mobile Crawler باشد تعیین نمایید . 
روی Fetch کلیک فرمایید . 
آن‌گاه از اینکه آدرس به رخ برنده آمیز Fetch شد برای ایندکس شدن در گوگل رویto Google index Submit کلیک کنید . 

شما می توانید از Fetch as Googlebot برای درج ۵۰۰ نشانی در ماه به کارگیری کنید . 

"توجه کنید:موتورهای کاوش به محتویات صفحاتی که رمزگذاری شده اند دسترسی ندارند و در سود این صفحه ها را ایندکس نمی کنند ." 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:45

ابتلا 
به بیماری های قلبی با مصرف مضاعف گوشت قرمز 

با پیشرفت متعددی که امروزه متخصص ها دانش تغذیه به آن دست پیدا کرده اند، به این مسئله پی برده اند که مصرف فراوان گوشت قرمز‌رنگ با این که منبع بی نیاز از آهن می باشد، اما به علت چربی های اشباع شده بیشتری که نسبت به گوشت سفید، مرغ و ماهی دارند، فراوان خطرناک می باشند . در این مقاله از پزشک سلام به عوارض مصرف زیاد گوشت قرمز پرداخته ایم . با ما همپا گردید . 

زمانی که کوچک بودم، هر وقت به برهان بدغذایی از میل کردن تکه گوشت‌های ظرف غذا غذایم طفره می‌رفتم، مامانم هشدار می‌داد، در صورتیکه گوشت قرمز رنگ نخوری بزرگ نمی‌شوی! ابعاد که بزرگ‌تر شدم، دریافتم انگیزه از مصرف گوشت، تأمین پروتئین‌های مسئله نیاز روزمره است‌ . به‌همین ادله تاکید می‌شود، گوشت ماده‌ای ضروری در سبد غذایی ماست . 

مصرف دوچندان گوشت قرمز یعنی بیش از دو تا سه بار در هفته، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سرطان‌های گوارشی و پستان و نیز بیماری نقرس را ارتقاء می‌دهد‌ . (در بیماری نقرس، مقدار اسید‌ اوریک خون بالا میرود و رسوب کریستال‌های اسید ‌اوریک در مفاصل، به درد و تورم شدید مفاصل سبب ساز می‌شود) . 

دکتر معالج سید مرتضی صفوی، متخصص تغذیه و دانشیار مجموعه تغذیه بالینی دانش گاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر این که مصرف دو تا سه بار در هفته گوشت قرمز بویژه برای خردسال ها حتمی است، می‌گوید: آهن مو جود در گوشت قرمز رنگ کیفیت بالایی داراست و براحتی جذب بدن می شود در حالی که آهن جانور در موادغذایی گیاهی نظیر غلات و سبزیجات کمتر جذب می شود و ۹۰ درصد آهن خورده گردیده هدر می رود . 

این متخصص می‌افزاید: گوشت، مرغ و تخم‌مرغ از منابع بی نیاز عنصر روی و دیگر ریزمغذی‌های حتمی برای تقویت سیستم ایمنی و تأمین پرورش محسوب میگردد . توجه داشته باشید، کاهش بضاعت فهم مسائل، کاهش یاد کوتاه‌مدت و افت تراز سالم دستگاه ایمنی در نزاع با بیماری‌ها به نبود این ریزمغذی مربوط می گردد . از سوی دیگر، ویتامین B12 که در تولیدها حیوانی یافت می‌شود، برای تشکیل سلول‌های نو طی مراحل رشد (در خردسال ها و نوجوانان) واجب است و نبود آن موجب کم‌خونی و آنالیز روان می شود . 

پروتئینی 
که باید روزانه مصرف کنید اندازه سفارش شده از سوی متخصصان تغذیه برای مصرف روزانه منابع پروتئینی (اعم از گوشت قرمز و سفید، تخم‌مرغ، حبوبات و سبزیجات) در کسانی که چربی یا کلسترول بالا یا این که بیماری‌هایی از این قبیل ندارند، حدود دو واحد برای کودک ها و دو تا سه واحد برای بزرگسالان است . خواسته از یک واحد گوشت، حدود ۳۰ تا ۳۵ گرم گوشت پخته یا یک عدد تخم‌مرغ آب‌پز است . 

ایده‌آل می باشد که در این وعده روزانه، گوشت سپید یعنی مرغ یا ماهی همراه با صیفیجات دوچندان و یک ماده غذایی دربردارنده کربوهیدرات نظیر نان، برنج، سیب‌زمینی یا نخودسبز در حق تقدم قرار بگیرد . دقت داشته باشید، بهترین سبزیجاتی که می‌توان در کنار گوشت خورد، کلم بروکلی، لوبیاسبز، کدو، هویج، نخودسبز و ذرت میباشد . 

گوشت 

بچه‌ها 
نباید دوچندان گوشت بخورند بسیاری از افراد بویژه قشرها مرفه تصور می‌کنند، فرزندانشان در سنین کودکی و نوجوانی هر روز بایستی گوشت بخورند تا در روند رشدشان خللی وارد نشود‌ . 

چه‌بسا مصرف غذاهای معمولی را حتی برای وعده شام خردسالان نمی‌پذیرند در حالی که دکتر معالج صفوی ایده متفاوتی داراست و معتقد است: کودک ها می بایست در هفته بجز گوشت قرمز رنگ از دیگر منابع پروتئینی نظیر حبوبات، میوه‌های خشک، تخم‌مرغ، ماهی و ماکیان استفاده کنند، زیرا مصرف بسیار گوشت قرمز چه بسا در کودکی زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها از‌جمله سرطان روده گران قدر و قاعدگی زودرس میشود و می تواند سبب ساز ارتقا ریسک سرطان پستان در بزرگسالی شود . 

این متخصص تغذیه می‌افزاید: این تصور که خردسالان می بایست مدام گوشت بخورند تا انرژی ضروری را برای سیر فرایند رویش داشته باشند، بسیار غلط هست و متاسفانه در اقشار پردرآمد رواج داراست . کودکان علاوه بر گوشت قرمز می توانند از دیگر منابع غذایی مثل تخم‌مرغ، میوه‌های خشک و غلات سبوس‌دار به کار گیری کنند . 

بهترین 
جایگزین گوشت قرمز آیا 
از حیث ارزش تغذیه‌ای، جایگزینی برای غنی‌ترین مبداء پروتئینی یعنی گوشت قرمز‌رنگ وجود دارد‌؟ 
عضو هیات علمی دانشکده علوم طبی اصفهان پاسخ می‌دهد: بدن بشر برای رویش علاوه بر منابع گوشت قرمز رنگ به سبزیجات، لبنیات، غلات و حبوبات نیاز داراست و حتی می‌توان با مصرف حبوبات به جای گوشت قرمز رنگ در بعضا وعده‌های غذایی از مزایای این تیم غذایی بهره پیروزی . 

او با تاکید بر این که مصرف بیش از حد گوشت قرمز‌رنگ در کودکی، منجر افزایش خطر بیماری حتی در بزرگسالی می‌شود، می‌افزاید: تخم‌مرغ جایگزین دوچندان عالی برای گوشت قرمز می باشد . ولی بهتر میباشد در کنار آن، مصرف صیفی جات و فیبر را بالا موفقیت تا از آثار سوء این پروتئین لذیذ در امان بود . 

خرید اینترنتی گوشت
گوسفند یا گوساله گوشت گوسفند را ترجیح می‌دهید یا این که گوساله؟ خیلی‌ها معتقدند گوشت گوساله سرد می‌باشد و با مذاق سیستم گوارششان دسته درنمی‌آید . بسیاری هم طعم و بوی گوشت گوسفند را نمی‌پسندند‌ . 
در این فی مابین مصرف کدام‌یک، از مزیت‌های تغذیه‌ای بیشتری برخوردار است؟ 
به گفته پزشک صفوی، سرعت هضم گوشت گوسفند عمده از گوساله میباشد و بافت قابل انعطاف و طعم دلچسبی دارد، اما بایستی بدانید گوشت گوسفند و گوساله از نظر ارزش تغذیه‌ای با یکدیگر برابری می کند و میزان روی، آهن و ویتامین B12 در آنان یکسان هست . 

او تاکید می‌کند: گوشت گوسفند مضاعف چرب و افزاینده کلسترول و تری‌گلیسیرید خون است، البته گوشت گوساله علاوه بر آن‌که کم‌چرب‌تر است، در مقایسه با گوشت گوسفند کلسترول پایین‌تری داراست . پس کسانی که مبتلا چربی خون بالا، حزن قلبی و دیابت هستند، خوبتر میباشد گوشت گوسفند را از برنامه غذایی‌شان حذف کنند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید اینترنتی گوشت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 9 ارديبهشت 1397 ساعت: 13:39

سئو در مشهد
وبلاگ با اینترنت وبسایت چیست؟ امروزه ایجاد تارنما و وب لاگ ها هر دو در دنیای اینترنت شایع می باشد . اکثر زمان ها تشخیص آن ها از دیگری از لحاظ ظواهر و به همین ترتیب نحوهء تلاش نقص‌ می باشد . به همین برهان جای تعجب نیست که اکثر اشخاص تفاوت در میان یک وبلاگ و یک اینترنت تارنما را نمی دانند؛ با این هم اکنون هر کدام خصوصیات منحصر به خود و همت ویژه خویش را دارا‌هستند . 
ولی واقعاً چه چیزی سبب تمایز وب لاگ از اینترنت وب سایت می باشد؟! 
امروزه تولید وبسایت و وبلاگ ها هر دو در دنیای اینترنت شایع می باشد . اغلب تشخیص آن ها از دیگری از نظر ظاهر و به همین ترتیب نحوهء تلاش ایراد می باشد . به همین عامل جای تعجب نمی‌باشد که بخش اعظم افراد تفاوت در بین یک وبلاگ و یک اینترنت وبسایت را نمی دانند؛ با این حال هر کدام ویژگی ها منحصربه‌فرد به خود و سعی ویژه خود را دارا‌هستند . 
البته واقعاً چه چیزی سبب تمایز بلاگ از وب وبسایت می باشد؟! 
ساختار سئو در مشهد
ساختار وب وب سایت ها نسیتاً پیچیده خیس از وب لاگ بوده و احتمالاً مهارت های تکنیکی بیشتری برای تولید وب سایت نیاز می باشد . وب تارنما ها همچنین انعطاف پذیری بیشتری داشته و به شما اجازه می دهد تا به راحتی نوع صفحه های و ظواهر آنان را تغییر‌و تحول دهید . درصورتی که چه ایجاد وب لاگ ها نسبت به ساخت تارنما آسانتر می باشد ولی طرح های وبلاگ محدود به قالب های مو جود می باشد، مگر اینکه مبادرت به استخدام فردی برای تولید تغییر‌و تحول در آن نمائید . 
ساخت سایت نیاز به مهارت و دانش فنی بیشتری مثل HTML ,AJAX ,PHP ,JAVA و دیگر تکنولوژی های این حرفه داراست . البته خبر خوب این می‌باشد که شرکت های سرویس ها میزبانی وب زیادی وجود دارا‌هستند که مبادرت به ارائه اینترنت وب سایت های قالب رشته ای مانند Yolo ,Homestead ,web .com می نمایند . 

رسمیت 
وب وب سایت ها نسبت به وبلاگ ها زیاد قانونی تر میباشند . معمولاً اینترنت تارنما ها برای هدف ها تجاری و بازاریابی اینترنتی محصول ها و یا سرویس ها ایجاد می شوند . در اینجا مخاطبان هدفمند، مشتریان بالقوه و یا خریداران انگیزه اصلی میباشند اما در بلاگ این دستور بسیار فردی می باشد . در عین هم اکنون در سالهای اخیر وب لاگ نویسان شعور کرده اند که با بلاگ خود هم می توانند کسب درآمد کرده و در کنار ارائه مطالب احساسات، نظرها و تمایلات می توانند سرویس ها و تولیدها خود را هم به فروش برسانند . 
در بلاگ نویسی، شخصیت، تمایلات، دوست داشتن ها و نداشتن ها اکثر زمان ها به کرات سناریو داده می شود . اکثر وب لاگ ها حول محور یک تم خاص چرخیده و یا یک موضوع که به چهره شخصی انتخاب می شود . همینطور در این مورد ها دوچندان قابل انعطاف و تغییر‌و تحول می باشد . در پیش‌رو وب وب سایت ها به طور کلی بر روی یک قضیه تمرکز می کنند که مربوط به عنوان و عمده در مسئله کسب و عمل اینترنتی می باشد . 

امکانات 
از لحاظ مشخصات فنی، وب لاگ ها تنها زیر شاخهء اینترنت سایت می باشند و دربرگیرنده بسیاری از خصوصیت های دارای اهمیت یکسان می باشند . با این حالا یک وب لاگ این مشخصات را به طور کلی به رخ یک دست در هر ورقه دارد؛ به این معنی که هنگامی که شما تغییری در یک کاغذ ایجاد می کنید در همگی صفحات آن تغییرات نمایش داده می شود . 

پشتیبانی 
و نگهداری بلاگ ها احتمالاً مراقبت و مراقبت فنی آسان تری دارا‌هستند . یکی از عارضه ها اساسی آن وجود قالب های یکنواخت می باشد . هنگامی که یک تغییر و تحول در یک مورد ساخت کنید، همگی آیتمها در وبلاگ به روزرسانی می شود . برای بسیاری از اینترنت تارنما ها ممکن است به ساخت تغییرات زیادی به خواسته به روزرسانی و یا تغییر و تحول در ظواهر اینترنت وب سایت نیاز باشد . وب سایت ها در این موضوع بیشتر تغییر پذیر هستند . 

به طور کلی اینترنت سایت ها برای کسب و فعالیت اینترنتی به قصد فروش و جذب مشتریان تازه می باشد در حالی که وب لاگ برای شخص بوده و به قصد اشتراگ گذاری افکار، نظرها و ایده ها به دیگر افراد و هم متقابلاً اخذ ایده ها خوانندگان از طرز نقدها و پیشنهادات (کامنت ها و feedback) می باشد . 

شما با هر دوی این ها (وبلاگ و وب سایت) می توانید پول ساز باشید البته وبلاگ می تواند موجب ارتقاء محبوبیت بخش اعظم و آغاز ای برای تولید درآمد باشد . اینترنت سایت ها و بلاگ ها هم می توانند قابل تبدیل باشند . ممکن میباشد شما اقدام به تولید وب سایت نموده که شامل یک وبلاگ برای مطالب جدید و به روزرسانی اطلاعات نیز باشد . یک اینترنت وبسایت سبب ساز ترویج فضای کسب و کار فن ای شده که موجب ایجاد اعتماد در مخاطبین بالقوه شده و دیده انداز یک کمپانی و یا یک کسب و کار اینترنتی قابل اعتماد و مناسب را ایجاد می کند . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 257 تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:55

خرید اینترنتی گوشت

در جدیدترین تحقیقاتی که در خصوص نبود پروتئین به وسیله دانشمندان دانش کده بینگهامتون ایالات متحده فیس گرفته است، متوجه این قضیه شده اند که نبود پروتئین های واجب در جوان ها سبب به وجود داخل شدن اندوه های کم عقل می شود . در این مقاله از پزشک معالج سلام به ارتباط مصرف اندک گوشت با پیدایش ناراحتی های کم عقل در جوانان پرداخته ایم . با ما یاور گردید . 

مطالعه پژوهشگران دانشگاه بینگهامتون آمریکا نشان می دهد اشخاص جوانی که کمتر از سه وعده در هفته گوشت می خورند و کمتر ورزش می نمایند در معرض ریسک بالا غم خل وچل قرار دارا هستند . 

با این حال، تندرست اعصاب اشخاص بزرگسال بالغ (بالا ۳۰ سال) به مراتب نسبت به مصرف منظم قهوه و کربوهیدرات ها کلیدی تر هست . خرید اینترنتی گوشت

محققان متوجه شدند اخلاق و رفتار و خو در افراد بزرگسال برنا (۱۸ تا ۲۹ سال) به غذا (گوشت) بستگی دارد که قابلیت دسترسی پیش نیازهای انتقال دهنده های عصبی را در مغز افزایش می دهد . 

لینا بگداچه، قیم مجموعه تحقیق، در این باره می گوید: «به لحاظ می برسد اخلاق و خو افراد بزرگسال جوان به شدت به تشکیل مواد شیمیایی مغز حساس می‌باشد .» 

وی در ادامه می افزاید: «مصرف منظم گوشت منجر به تشکیل دو ماده شیمیایی مغز (سروتونین و دوپامین) گردیده که برای بهبود اخلاقیات کلیدی می‌باشند . ورزش منظم نیز باعث به تشکیل این دو ماده و بقیه انتقال دهنده های عصبی می شود .» 

به گفته وی، «افراد جوانی که کمتر از سه وعده در هفته گوشت (قرمز یا این که سفید) مصرف می کنند و کمتر از سه بار در هفته ورزش می نمایند دچار غم های دیوانه چشمگیری میباشند .» 

البته در اشخاص بزرگسال بالغ، خلق و خوی و خو عمدتا متعلق به مواد خوراکی ای است که موجب ارتقاء دسترسی به آنتی اکسیدان ها (میوه) و ترک غذاهای که به نادرستی موجب فعال شدن سیستم عصبی سمپاتیک می شود (قهوه، شاخص گلوکز بالا و ناشتایی نخوردن)، هست . 

به گفته بگداچه، «با ارتقاء سن، تشکیل رادیکال های آزاد در بدن افزایش می یابد، از اینرو نیاز ما به آنتی اکسیدان ها افزایش می یابد . رادیکال های آزاد موجب خلل در عملکرد مغز گردیده و در نتیجه ریسک حزن دیوانه ارتقاء می یابد .» 

وی در ادامه تاکید می کند: «با ارتقاء سن بضاعت و توان ما در تهیه و در اختیار گرفتن استرس نیز کاهش می یابد، از اینرو در صورتی مواد خوراکی فعال کننده واکنش استرس (نظیر قهوه و کربوهیدرات بیش از اندازه) مصرف کنیم، احتمالا حزن روانی بیشتری را تجربه خوا‌هیم کرد .» 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : خرید اینترنتی گوشت, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 244 تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:50

خرید گیفت کارت
20 
نکته که باید در مسئله Spotify بدانیم 1 . 
وارد کردن موزیکهای خودتان: 
کاتالوگ Spotify در عین حال که دوچندان گران قدر هست البته کامل نمیباشد . برای رفع این مشکل، شما می توانید نوا های مورد عشق و علاقه خویش را وارد سیستم spotify فرمائید و حتی آنها را به لیست پخش خود بیشتر نمایید . در پیکربندی Spotify در قسمت "اضافه کردن مبداء " می توانید این فعالیت را انجام دهید و در آن آهنگ های خویش را ذخیره نمائید .پوشه های وارد گردیده در ذیل "فایل های محلی" در پنجره سمت چپ بیش تر می شوند . 
ضمنا 
قابل ذکر می‌باشد جهت وارد کردن کارت اسپاتیفای بایستی با ای پی امریکا وارد اکانت گردید و داده ها اکانت را به امریکا تغییر و تحول دهید و برای مثال از زیپ کد 91766 به کارگیری کنید 
spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 
خرید گیفت کارت
دنبال کردن دوستان: 
در صورتی‌که شما صلح و دوستی دارید که همیشه بهترین موسیقی های نو را برای او‌لین بار پیدا می کند و گوش می دهد، شما ممکن می باشد بخواهید آنچه را که آن ها گوش وارد می کنند شما نیز گوش دهید .بدین مراد برای پیگیری آنچه که آن‌ها در حالا گوش دادن می باشند میتوانید آنان را درSpotify دنبال نمایید . در پنجره سمت چپ، تعیین " دنبال کردن" در قربت بالا، آن‌گاه "یافتن دوستان" . وقتی که شما فردی را "دنبال می کنید می توانید ببینید که آن‌ها در حال گوش دادن به چه موزیکی می‌باشند . 

spotify 
فروش کارت های حساب spotify premium account 
3 . 
گوش دادن خصوصی: 
حال، شما ممکن است نخواهید دوستانتان را در مورد آنچه که گوش میدهید مطلع نمائید . به خواسته پنهان کردن موقت آوا هایی که شما در اکنون گوش دادن به ان میباشید می بایست بر روی اسم خود کلیک کرده و آیتم "قسمت خصوصی" را گزینش نمایید .نکته قابل اعتنا این می باشد که این انتخاب تا وقتی که برنامه را نبندید فعال می ماند . 

spotify 
فروش کارت های حساب spotify premium account 
4 . 
همیاری کردن در لیست پخش: 
موسیقی با دوستان خوبتر می باشد . چنانچه شما در درحال حاضر برنامه ریزی یک هجرت جاده ای گران قدر و طولانی هستید و می خواهید یک لیست پخش مشترک تنظیم کنید می توانید از طریق این برنامه این عمل را انجام دهید .بدین منظور می توانید پس از ایجاد یک لیست پخش، بر روی آن راست کلیک کرده و آیتم " همیاری لیست پخش " را تعیین کنید . آن گاه یک لینک و پیوند به عزیزان خویش ارسال می کنید، و آنان قادر خواهند به این لیست آوا های خود را طولانی تر نمایند . 

spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 
5 . 
جستجو: برای کاوش در Spotify می توانید از ابزار های محدود کردن و پالایش نتایج به دست آمده به کار گیری فرمایید . به تیتر مثال، برای جستجوی مدونا 1983 شما می توانید "سال 1983 مدونا" را جستجو نمایید . به این ترتیب شما می توانید کاوش برای طیف بزرگ تری از مدت هم انجام دهید، مثل: "سنگ نورد سال: 1965-1972" . دیگر اصلاح مشتمل بر "آلبوم"، "هنرمند" و "سبک" می باشد . برای مثال: "آلبوم: علاقه هنرمند: کالت" صرفا نوا از کالت با نام "عشق" را می یابد . 

spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 6 . 
انتقال به موبایل: مسلما شما نمی خواهید لپ تاپ خویش را به ماشین ببرید برای گوش دادن به موزیک . در شرایطی که شما از اکانت پریمیوم Spotify استفاده فرمایید می توانید آوا های خویش را در Android، iOS یا این که ویندوز دستگاه تلفن خود اجرا کنید . 

spotify 
فروش کارت های حساب spotify premium account 
7 . 
همخوانی: ورژن دسکتاپ Spotify برنامه هایی منحصر به خویش دارااست . در‌حالتی که شما آیتم "برنامه یاب" را انتخاب نمائید و سپس برنامه TuneWiki را یافته و طولانی تر کنید، شما قوی خواهید تا اشعار آهنگ ها را به طور همزمان با آوا مشاهده فرمایید . 

spotify 
فروش کارت های حساب spotify premium account 8 . 
پیگیری علایق: spotify به شما داده ها آماری در مورد هنرمندان زمینه علاقه تان را می دهد . اگر شما در spotify تصویب اسم فرمائید می توانید گرینه "Scrobble به Last .fm" را از جعبه زیر تنظیمات گزینش کرده و جزئیات خود را وارد فرمایید و از آن پس این برنامه کلیه ترانه هایی که شما گوش می کنید را پیگیری و ثبت می‌کند و به فیس جداول آماری ذخیره می کند . 

spotify 
فروش کارت های حساب spotify premium account 9 . 
لینک و پیوند به گوشه ای از اهنگ: شما در spotify کار کشته میباشید هر نصیب از آهنگ که مورد عشق تان می باشد بر شالوده مدت قطع کرده و به نشانی اینترنتی خویش یا این که دوستانتان بفرستید تا از طرز پیوند به ان گوش نمائید . 

spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 10 . 
کنترل صدا: برای تغییر و تحول صدا کلید ctrl در ویندوز (cmd در mac) را نگه دارید وهمزمان کلید بالا یا این که تحت بر روی برگه کلید خویش را بزنید . به تغییر‌و تحول حجم Spotify در می‌باشد . برای بیصدا کردن پخش، کلید های SHIFT CTRL و زیر را بزنید . 

spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 
11 . 
تبدیل شدن به رادیو: 
گهگاه تایم ها میباشد که شما نمی دانید که مایل به گوش دادن چه موزیکی میباشید . وقتی که این حادثه برای شما به‌زمین‌خورد آیتم رادیو را از پنل سمت چپ گزینش فرمایید ،سپس با "ایجاد یک ایستگاه جدید" و گزینش یک هنرمند، آلبوم، و یا لیست پخش Spotify آوا های شبیه را از کتابخانه خود بر شالوده انتخاب شما اجرا می کند . 

spotify 
فروش کارت های اکانت spotify premium account 
12 .گوش 
دادن سوای خلل: مقدار زیادی از آلبوم ها طوری طراحی شده اند که باید به رخ میکس و یکنواخت شنیده شوند براین اساس در ارتقاء اخیر Spotify امکان از در بین بردن مسافت بین شیارها وقتی را در حالتی که شما در هم اکنون گوش دادن به آهنگ می‌باشید ساخت کرده می‌باشد . این امکان به چهره پیش فرض فعال میباشد . برای آنالیز کردن این مسئله میتوانید در منو تنظیمات Spotify تیک گزینه "فاقد مشکل پخش" را مشاهده کنید . 


13 . 
گوش دادن آنلاین: گاهی اوقات ممکن هست شما نتوانید نسخه دسکتاپ بنا به دلایلی (امنیت یا عدم دسترسی) را دانلود فرمائید . در این مواقع میتوانید به راحتی می‌توانید از وب وبسایت Spotify سوای نیاز به دانلود برنامه خاص دیگر به کارگیری فرمایید . 

 

14 . 
ترکیب با فایرفاکس پلاگین جستجوی Spotify یکی از پلاگین های قضیه علاقه ما می‌باشد . این افزونه به کاربر این قابلیت را میدهد تا مستقیما از مرورگر خویش موسیقی مسئله نظرش را کاوش نماید . به این مراد پس از دانلود پلاگین به راحتی با کلیک راست می‌توانید کاوش در spotify را انتخاب و آغاز فرمائید . 


15 . 
لیست پخش سریع برای نمونه شما آوا مورد نظرتان را در spotify یافته اید و می توانید با نگه داشتن ctrl و آنگاه کلیک بر روی ترانه های مورد نظظرتان آن‌ها را تعیین کنبد و بعد می توانید انها را با مورد save to ,new playlist”" به لیست قضیه لحاظ خویش بیفزایید . 

 

16 . 
بخندید: همه محتوای Spotify موسیقی نمی‌باشد . یک مدل کمدی خوب نیزدر لیست خدمات spotify وجود دارااست . 
از آنجا، شما می توانید به دنبال کمدی یا کمدین دوست داستنی خویش باشید و حتی بهترین طنز ها را با دوستان خویش به اشتراک بگذارید 


17 . 
میزبان یک تیم باشید: چنانچه شما می خواهید کمی عمده تجربیات گوش دادن موسیقی داشته باشید و از اشخاص حقیقی و واقعی در این قضیه حیث بپرسید ، Spotify در برنامه Soundrop یک ابزار فوق العاده برای شما خواهد بود . 

 

18 . 
گویش بیاموزید: با استفاده از نرم افزار گویش spotify یادگیری یک گویش تازه الزاما نباید خلل باشد . این نرم افزار به یوزرها 24 درس در زبان های گوناگون همانند کره ای و سومالیایی را دارد . 

 

19 . 
شو ببینید: احتمال دارد شما نیز شنیده باشید که برخی از نوازندگان و خواننده‌گان تماما با اندازه پولی که Spotify به آنان می پردازد شادمان نیستند . شایسته ترین خط مش برای حمایت از گروههای موسیقی مورد علاقه خود این می باشد که با خرید فرآورده و یا این که رفتن در تورها آن ها را مشاهده نمایید . Spotify با یاری Songkick، به شما خواهد اظهار کرد که چه وقتی نوازندگان و خوانندگان موضوع عشق شما در شهر شما اجرا دارا‌هستند و به شما یاری کند تا برای کنسرت ها و برنامه های آنها بلیط تنظیم کنید . 

 

20 . 
پیدا کردن دوست جدید: در نهایت، در صورتیکه شما به دنبال یک فرد یگانه برای به اشتراک گذاشتن هدفون خویش می باشید به کمک Tastebuds .fm Spotifyمیتوانید کسانی با سلیقه موسیقیایی مشابه را بیابید و با آن‌ها ارتباط صمیمانه برقرار نمایید و یا این که لیست موسیقی مشترک بسازید . 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 284 تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:46